Pages

Saturday 3 December 2011

Premium Beautiful oh si korset

Salam & hi all.
Hm,sakit kepala lah me..tp sakit2 pon, still nk blogging jugak.sbb me nak share ngn others how was my day today..atleast utk my follower la.tu pon kalo ade follower.kui3~

Mybe just a short post kot kali ni..me just nk cite, skang ni message kt FB/phone sme pasal PB aje. Kejap org contact tanya PB. kejap org contact nk booking PB. Alhamdulillah, i never chose the wrong thing to do in my life. and of course, never will i turn back!

Kalo dulu time awal2 me join this biz, me la yang nak kene promote situ promote sini..but now, dah 2 bulan in this biz, alhamdulillah, customer and friends dah sedar akan my Premium Beautiful ni. So, now, diorang la yang dok cari me utk book PB. :)

Member UTP dulu contact tanya PB..
Schoolmate SMK Kamil contact bertanya PB
My FB post da jadi macam PB chat room. Haha
Schoolmate SMK Kamil bertanya.. :)
:)
So, if sesapa yang berminat nak buat biz, tapi masih dibayangi perasaan was was and takut..takut yang tah hape2 itu..you better think it twice. And, kenapa harus takut kepada uncertainties? Sebab our pre-set mind has already switched our mind to think negatively. Yang sebetulnya kita boleh pilih untuk pikir negatif @ pikir positif, tp why always most of us choose to think negatif?

Banyak alasan takkan bawa kita ke mana2. Dok la setempat aje.tak bergerak ke mana. Sedang orang lain dah pon jauh tinggalkan kita. :P

Okelah, nak tito lah. Sakit kepala..Ops, baru ingat..me kan ade Premium Beautiful set. Boleh la amik waist nipper (bengkung) wat lapik atas bantal n tito..Ilang la sakit kepala me ni.. Haaa, see, korset lain boleh buat macam ni? Lu pikir la sendiri. Haha.

Nyte, salam.

when the goings get TOUGH, only the TOUGH gets going!

No comments:

Post a Comment