Pages

Monday 26 December 2011

Balik kampungg~~

Salam & hi all!
Taadaaa! i'm back. Lamenye me tak hapedet my blog. Me balik kg..tenet sgt snaily slow kt sane..so terbengkalai la keje2 esei me itu. 

So, what had happened to me last few days? Eh, before that, me nak share ngn dunia yang me happy sgt ni..sebab time sms from one of my laling..Hidayah. She's actually my Premium Beautiful customer..


Haa, dayah is on the left one, with blue tudung. Sorang yang ceria orangnye. :) .Hmm, nak tau ape sms yang me received from her?

SMS from her. Tonite, around 9.15pm
cont' SMS from her. Tonite, around 9.15pm
Alhamdulillah, gembira me received this good news. She just wore Premium Beautiful corset ni baru seminggu aje tau..Me baru aje deliver and pakaikan her corset ni last week. and this week da dpt tgk perubahan.. Nanti nak ask her to forward to me her photo with PB lah..isk2..rugi plak tak jumpa die this week.

Ouch, hampir terlupa agenda sebenar me berblogging kali ni. teeeheee. penyanyuk tol me ni kan? hee.
Me just nk cite ngan u all, last weekend me blk kg..bese la, name pon bujang kan..weekend takde nak spend mane..so mmg akan pulang ke kg halaman lah tiap kali weekend. :))

Last weekend jumpa one of my GEMS friends, Fatihah.

Me and Tihah-minum2 & sharing session. :)

We did have a minum2 session..sambil share with Premium Beautiful business opportunity.. :) Alhamdulillah, everything went smooth. Cumanya me tak bape nak familiar area Pengkalan Chepa. (Muaaa. Name je dok kelantan, tapi tak khatam pon tempat2 kat Kelate.Malu2)

Hmm, itu je lah dulu perkongsian me. Ngantok daa. Esok mau travel ke KL..Doakan perjalanan saya n kawan saya selamat ye kawan2. insyaALLAH, amin.

Bye, selamat malam.

when the goings get TOUGH, only the TOUGH gets going!

2 comments:

  1. kakchik!! header xley blah..cian mmber sblh gamba blur..hehe :D

    ReplyDelete
  2. hik3..gambar tu boleh interpret dari byk angle..ngehkehkeh..diorg kene diblur kan..spya tak mencapab lebey2.ha ha ha ha!!Gang, gurau jek!! :P

    ReplyDelete