Pages

Monday 13 February 2012

Verangan mode~

Salam & hi all~
Well, I supposed to post this entry yesterday. But due to the snaily slow internet connection, thus, snaily slow juge le untuk dipost kan. Uhu. Papepon, sile sile baca and anggap la me post smlm ye. :P

It’s weekend gorgeous!! So, guys, what’s your plan today? Going anywhere? Hm, me..my mom already booked me to accompany her for her friend’s punye anak wedding ceremony.

Die pnye majlis is very the simple~ Mybe sebab belah laki kot.
Ehe, guess what's inside?
Oh no..this is me~ :P
Well, if dulu2 me memang suka sangat la pegi wedding orang..why? It simply because of I love to usha orang lain punya baju2..n usha pengantin punye baju, pelamin, hantaran2 n etc. Ngeee. Kategori gedikkah aku ni? Heee. Whatever~

Oh, so..I’m planning to go during lunch hour..so that my mom no needs to cook for our lunch. Yeay! Mom can save her energy and time there.. da tak penat2 dok dapor kan? After that I’m planning to go bridal shoppe..yeah. nak usha pakej kawen for my sis..utk me skali pon boleh gak.eh eh?? Haha. *Just kidding.teeeheee*

Hm, kedainye tutup OK! so, kte amik gmbr bunting aje~ :P
Juga 'CLOSED' itu~ *eh, itu patung???*
Dulu suke sgt tau berangan2..how my wedding will be..kaler ape..baju camane..nk konsep ape for my wedding..haa bab berangan tu bagi kat me lah. Me memang suke sgt la verangan ni.. u guys tak suke berangan ke? Jom la ssame berangan with me..

Nanti pg Vietnam, bole tempah baju mcm ni byk2..
Opss, sebut pasal berangan..terus teringat VIETNAM and GUANGZHOU. insyaALLAH, will be flying to Vietnam this March..and Guangzhou this July/August..not yet been decided by company.. So, rasanya better la berangan about Vietnam dlu la kot..sebab it is coming soon..

Yeah, it's Guangzhou~
yeah. hopefully boss approve kan cuti..n there is no urgent job/activity that stops me from going to Vietnam. Amin. OMG. Can’t wait! Pakai baju kaler sama. Shopping ramai2..huha2 atas flight n bas bile berada kt vietnam nanti..best! sangat best! I cant wait hokeiii.. and K.Ain, jgn lupa..misi kita untuk bergolek2..heee. :P

.....zzzz…oke lah, me mau verangan lah..verangan bout Vietnam! Daaaa. Bye n salam~


Lots of luv - Nurul
011-1761987
017-9512054 

Ehh, opps,  ramai yang tanya pasal Guangzhou yep..oke2, tak jd nk bye bye..oke, Guangzhou insyaALLAH will be flying sometime around July/August.. not yet decided by the company..free..5 star trip okeee. free means accomodation free..flight tix free..makan free...entrance to segala tempat berbayar freee..seme free lah! bawak duit shopping aje k. heee :D
when the goings get TOUGH, only the TOUGH gets going!

No comments:

Post a Comment