Pages

Friday 24 February 2012

Hotel review: Intercontinental~

Salam & hi all!
Hi peeps~ Yeah, I'm back online. Wawee. It's been ages since i last online. Opss, really? Haha.

Oh, btw, I was on business trip last few days. Attending course for my career advancement. :) Semoga cepat2 pandai. cepat2 leh naik pangkat. amin. I did bring my lappy but then cannot connect to internet at the hotel. Grrr. Due to technical error. So penat je kan me bawak my lappy there. And wifi lak kene charge. Opkos malas la nk online thru lappy cani. Isk2.

Hm, about the hotel.. Nice. Very nice. Located at the heart of KL. Within easy reach of Kuala Lumpur City Center and the Ampang Park LRT Station. It's InterContinental Kuala Lumpur!


5-star hotel. One and only in Malaysia. Oke lah, for me, sama taraf and sama best ngan Mandarin Oriental la.. But, MO lg best sket..5% lebih kot.kui2. Why? Sebab kat MO dapat local fruit with its description dan diletak lam bekas yang comei. *rase cam i ni ala2 tourist gitu u~ :P*

Bilikku..Katilnye.superb!

Compared to Intercontinental, takde la buah2. tapi everynite akan dapat goodnite card. Hee. Mentioned about point of attractions in Msia. *pheew, pon makes me feel like i'm a tourist~* Hee. Nice kan?

Me duduk level 17. :)
 

And, yang paling bestnya lagi..bile time menginap kat hotel2 ni..time ni la me ajak my sis accompany me. ala2 ktorg tgh on holidays la ni.hik2. Hm, bile me menginap kat any hotel, perkara yang me paling2 me utamakan adalah 1) katil; 2) toilet. Katil kat IC and MO sama aje standard nye..so, me love both katils!!

Very spacious lobby *tp in renovation plak*
Serena Brassiere~ :)

Bagus kan me, time outstation cani la nak menyebarkan virus gembira and virus sharing pada my sis. Yelah, bila me outstation cani lah dengan dia2 skali dapat be with me kat hotel. at least takde la me alone terkelip2 lam bilik hotel sorg2 kan. Hee. :P


I miss the bed already! Huk3.


And ohh, that's me!


Oke, babai 1707. Nanti if ade jodoh, kite ketemu lagi k! :P

Huk2. Mau katil yang besh itu. Jom la mengelamun..walaupon diatas katil dirumah sewa ku.hmm.bersyukur. Hm, besh kan? Jalan2..travel here and there. stay kt different hotel everytime kita travel. experience new feeling. nice isn't it? :)

Nite u all.

when the goings get TOUGH, only the TOUGH gets going!

No comments:

Post a Comment