Pages

Friday 2 March 2012

Annoucing my new biz partners!

Salam & hi all!
Korang, ape khabar? Sihat tak? Hope u guys seme sihat k. Me..Of course la sihat and ceria as always. :)
You know what, esok me nak balik kampung. Thats why la me lagi excited and gumbira~ :) Hee, doakan me have a safe journey k u all. Okee, jom senyum lebar2. (^_____________^)v

U all ingat lagi tak yang me janji yang u all last two days..me cakap nak announce something kan? hee. Oke u all, me nak announce on my new biz partners.. dua orang tau.. one pretty young mommy and one handsome guy.. both come from one of oil and gas companies in East Coast. Well, O&G, kompem2 gaji dah mahsyuk, but, hey, they still very enthusiastic in this business.


Let me introduce Kak Long a.k.a Nora Afzam first. Kak Long ni electrical engineer tau..Ex-UTPian, together with me. But, she is super super senior to me. Actually me and kak long kenal time me had practical training kt company yg sama back in 2008 dlu. And sampai sekarang we are still OK, until, ktorg bertemu kembali in this biz. Alhamdulillah.

Kak Long with her hubby. :)
Hehe. Already married with one kid, cute lil Wafa. Me baru skali tau tgk Wafa. Cute! Almost 3months plus. Hidung mancung. Hee. Cumil. :) Actually kak long ni memang biz-minded punya orang. Because she already had her own biz, but, Kak Long nampak peluang cerah dgn Premium Beautiful business ni. Lagipon perniagaan yang diperakui syarak dan mendapat Sijil Patuh Syariah from Security Commission. Lagi la mengukuhkan minat dan keyakinan kak long untuk berbiz. Alhamdulillah.

My next biz partner is a handsome guy, Che Abd Hadi. Electician yang sangat dedicated and competent in his field. And you know what, Che Adi adalah first male agent in our team for East Coast region. And we really proud to have him in our group. See, biz tak perlukan jantina. Asal hati nak, semua jalan. semua akan positif. Tanya diri, nak or tak nak. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih.



Hm, me knal che adi sama lah mcm me knal k.long..masa tu me practical back in 2008. Dulu tak penah ckap pon ngn che adi. sebab I am not assigned in his section. and me ni penyegan sket. keh keh keh. Tapi, see, dalam biz ni, kami dipertemukan semula.Alhamdulillah, percaturan ALLAH sangat sempurna. insyaALLAH.

 Congrats to them, sebab diberikan kesedaran untuk terus berusaha memperbaiki kehidupan..ke arah yang lebih baik..actually kalau kata tak cukup duit, kompem2 tak la kot for both of them. Dah keje kt O&G kot, gaji sorang2 dah kompem mahsyuk.

And, me memang kagum gile and terharu sangat dengan diorg..Baru je join 2 hari dah ada confirmed buyer utk Premium Beautiful korset diorg. Ade la 4 korset sudah ada confirmed buyers. See, tak susah kan nak jual PB. Laki pon boleh jual. Jantina langsung tak memberikan halangan dalam biz. It is just the way u see it will determine how u will be. Thus, be positive. Look at only in the positive point of view.

Lastly, guys, if you would like to get your Premium Beautiful corset/waist nipper (bengkung) for me, you guys can just contact both of them:

Nora Afzam (PGB/UTP/Kelantan) - FB Nora Afzam RantissiChe Abd Hadi (PGB/Dungun) - FB : Adi Rashid


when the goings get TOUGH, only the TOUGH gets going!

No comments:

Post a Comment