Pages

Tuesday 22 November 2011

Kuceng kesayanganku hilang! :(

Salam & hi all.
Me sedih..sedih sangat2..sampai tak de selera nak dinner..sebab terfikirkan POPO..

huk2..and, how do I ever continue my life..if all that i want is to be with her, POPO! :((

Last sekali popo temankan me wat keje.

Popo 'temankan' me wat keje lagi!

Popo saje kacau me wat keje..so that me main2 ngan die!

Ni lagi jahat. Tdo atas lappy terus! haish.

"Caye dok diam2 aje kat sini ye mommy!"

"mommy, beshnye tilam ni.Jom tito mommy!!"

Popo, jangan goda mommmy!

Mommy, caye lapo..huk2..jom mamam!

Nantoknye tunggu mommy popo abes keje ni!!

Mommy, caye cejokkklaaahh!

Waweee, beshnye menggeliat.yeay!

Popo tito notty!

Mommy, cepat la carik caye!!

Mommy, caye mahu kuar..

Popo mau ajak main2! hehe :P

Rehat2 tepi sangkar. Yea!
 .
.
.
POPO, where in this world are u now?
Please come back to mommy popo's here.



MISSING POPO SO MUCH!
PLEASE BABY COME BACK TO ME~ :(



Ya ALLAH, kembalikanlah POPO kepadaku...

p/s: Menangis tidur malamku teringatkan POPO.huk2. :((


No comments:

Post a Comment