Pages

Monday 17 October 2011

I'm so happy!

Salam & hi alls!

Hi u olls! Ape khabar? U olls sihat? I'm so in the pink of health. But, my mom da balik PP semula dah. Da takley manja2 with my mom =(. But, it's OK lah, nanti me balik tampong me leh manja2 agy ngan my mom. Yeayy!


Me and mommy! :)

Hm, me was so happy. Rase cam nak lompat toing toing toing jek. Ngeee.. Nak tau tak nape?Ape, korang tak nak tau? Tak kire..korang nak tau ke tanak tau, nak gtau gak..Haha. OK, I am so happy sebab my long-awaited day has already arrived. Yeay! Ape yang so awaited sangat ni?Hehehe. Ade lah.....Ok2, me happyyyy sebab.....


Berplastik2 stok PB

Anda mahu? Jom join berPB-ing with me!

Yeay, stok PB suda sampai!!!!!

So, esok boleh la me pakai PB korset g opish. Da lame sangat2 tau me tunggu ini korset. Berjanggut da tau. Tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan ade delay plak dlm shipping. ececeh. Nak shipping ke mana tah. haha.

Korang mesti tertanya2 dan terfikir kan, me sort of da kurus, but, why still bersemangat nak pakai PB korset ni? And, why must PB? Hehe. Takpe, korang fikir lah ape je soklan. Korang tanya lah ape je soklan, diri ini sanggup menjawab pertanyaan anda. *Saya kan kaunter pertanyaan. Tak tanya pon saya akan gtau gak! Haha*

Kenapa saya nak pakai korset ni? Banyak sebab2 nya..Antaranya;

  • Saya nak hilangkan masalah perut buncit saya ni! Buncit itu sangat degil. Huk2.
  • Saya nak dapatkan shape. Saya ni nampak aje kurus, tp tak ade shape!
  • Saya nak hilangkan masalah whitening saya ni. (Whitening??Keputihan la!)
  • Period pain
  • Nak dapatkan right body posture
  • Nak hilangkan sakit belakang sebab terlalu lama mengadap laptop time keje!
Tu lah antara reasons why me beli this PB corset. Yes, harga die buatkan me terfikir banyak kali betol ke nak beli..But then, fikir2 balik, this corset is for lifetime use, lifetime warranty, with FOC service, bagus dipakai time pantang (Untuk my future nanti - jauh aku pikir ni! haha), dapat help us to prevent kanser rahim and kanser payudara (that's the leading death cause for women in Msia OK!!). Paling penting this corset is designed to be 70% for health and 30% for beauty!

And me so really tak sabar for tomorrow! tadi da try pakai. Berusaha jugak la pakai, and wow, amazing! Body terus mantoppppppp! Isk2..gelisah tunggu esok. Me mau tito dulu lah.. Spya rasa esok datang dgn cepatnya..Spya esok bile bukak mata boleh tersenyum lebarrrrrrr.

Otei2..me tito dlu k! Tak sabarrr! Bye bye bye bye bye bye~ :))

No comments:

Post a Comment