Pages

Thursday 27 September 2012

Hello. I'm a polka dot dot dot!

Assalamualaikum & hi sume~

Heee. Arini tuan sy cik kakchik takde.. saya pon taktau die pg mane.. so, saya amik peluang ni nak conteng2 kat sini.. hee. hope cik kakchik xtau laa saya yg conteng buku eletronik die ni. heee. :D
(awak2 pon jgn bgtau die yep! Nnt sy kene marah plak.) :(

Eh eh, lupa plak nk kenal kan diri. Ehee, saya cik polka dot dot dot. Comel kan nama saya? Heee. Secomel n seindah rupa saya kan? Heee. (^______^)

Tawan2, ini saya.. polka dot dot dot! :)
Ini pon saya.. with my kawan2 kembar saya. Heee :)

Yang tu sume cik tuan saya buat untuk majlis open dept kt opis die.. Hehe. kawan2 cik kakchik makan dengan om nom nom skali.. skali je..bukan dua..bukan tiga.. tapi diorg sume puji saya sebab gebuuuuu!!! fifi sukeee.  >.< . Opss, saya bukan fifi. saya polka dot dot dot! :P

Nampak tak yang paling comel tu? Haaa tu laa saya. Yang tak comel tu sume kawan2 kembar saya.. Heee bangganya saya dilahirkan comel.. :)) Kawan2 saya sume jeles ngan saya. Hikhikhik. :D 

Eh eh. Korang nak tau tak cane saya dilahirkan? Hee. cani laa saya dilahirkan.. Cik kakchik lahirkan saya n kawan2 ramai2 trus. die cakap senang, baru sy berteman.. tak bosan sorg2. Hee. Bahek kan cik tuan sy? :)

Yang ni saya berkaler putih. :))
Eh eh, cik kakchik buat magik. tadaaaa~ :))
Waaaa, yang ni lagi magik!!! :p

Yang ni plak cik tuan saya buat masa openhouse umah sewa die.. tapi saya x suke kaler tuh.. terangnyeee. saya suke kaler soft. tp cik tuan sy degil. mau kalerkan sy dgn kaler terang2. kan sy da jd x lawa. :(

Hmm, tapi cik tuan saya ni comottt sket.. tu haa, cube korang tgk.. ade ke ptot die biarkan kawan2 saya tertinggal kat bekas acuan tu? ehmmm,  cian kawan saya.. kalo tak leh sama2 kawan ngn saya. :(

Eh eh, apasal yg ni ade yang jerawat2? Hahahaha. :D

Haaa, yang ni masa cik kakchik buat utk makan2 for her family & jiran. Mak cik kakchik tu siap anto sy kat jiran die lagi. hehehe :D So, terpaksa laa saya berpisah dengan cik kakchik. Ehmm. Dah laa berpisah, pastu saya di ngap dan ngap dan ngaapppp.

Oh, begitu lah riwayat hidup saya. Sedih kan?! =P

Tapi cik kakchik cakap, polka dot dot dot akan sentiasa wujud. tak kira laa life cycle die singkat je.. heee, ok, polka dot dot dot boleh senyum girang kembali. hehehe :D

Eh alamak alamak!! Cik kakchik da balik.. oke oke. kene tutup buku ni..nanti die tau sy conteng buku die. oke babai..  =P


when the goings get TOUGH, only the TOUGH gets going!

No comments:

Post a Comment